Anna jas?

“Kijk Suze,  wat vind je van deze stof?” “Wow, voor mijn Anna jurk??” “Eh, nee, voor je winterjas…” “Oh”.

En zo ging ik,  gesteund door het enthousiasme van dochterlief,  aan de slag. De jas van Leven met Liv was mijn inspiratie, ik gebruikte de Ishi jurk van Straight Grain als basis,  plakte er een capuchon, een kraag en mouwen aan en gaf het jaszakken. 

Deze jas maakte ik al in december 2015

Anna coat
“Suze, how do like this fabric?” “Wow, for my new Anna dress?” “Eh, no, it’s for your new wintercoat!” “Oh…”

So, there I was, supported by the enthousiasm of my dearest daughter, starting my new project. The coat by Leven met Liv was my inspiration, I used the Ishi dress by Straight Grain as a starting point and added a hood, collar and sleeves and gave it pockets.
I made this coat in December of 2015

Plaats een reactie